Az elsőben arr craib Vaneras kifejti, hogy egyenlőre nehéz megmondani bármit is milyen PvP módokat keresnek, és nincs semmilyen információja róla. Illetve a WoW-ban látható bg rendszereket nem hiszi, hogy megfelelne a Diablo III-ban. A másodikban, érti, hogy frusztráltak a játékosok a PvP-blog bejelentése miatt, de azt is tudja, arr craib ha most kiadnának egy közepes, vagy elsietett PvP tartalmat, az keveseket arr craib boldoggá tenne, de néhány óra után valószínűleg, ők is megunnák. Beszélt még a belső tesztelésről, és arról is hogy lesz majd PTR a PvP-vel arr craib kapcsolatban, de mindez csak akkor, ha már a fejlesztés arr craib a végső szakaszába ért. Az, hogy a Team Deathmatch koncepciója a kukába került nem azt jelenti, hogy az egész PvP is ott landolt volna, arr craib csupán ahogy a blogban is írták, egy új koncepcióra váltottak, ami jobban fog a Diablo III világába illeszkedni. Végezetül megnyugtat mindenkit, arr craib a fórumokon dolgozó kékek, eljuttatják a játékosok véleményét a fejlesztőknek.
I can totally understand how frustrating it must be to find out that the very feature arr craib you were anticipating the most has been postponed, and that it might not even be released arr craib in the same format as was previewed arr craib earlier, but we hope that people understand that we truly want the best for Diablo III… we want to give you guys the best content possible, and the truth is that Team Deathmatch mode in its current form simply didn’t deliver the kind of experience that we want it to.
The only way we can make Diablo III a better game is to release new features and content that is as great as possible. arr craib If we release content that is mediocre or rushed, then we might make some people happy for a little while, but after a couple of hours they will no longer feel it is fun to do and that will not be good for the game in the long run.
Set up ptrs keep people’s interest and keep them involved, you know more like it used to be. It’s all so damned closed nowadays. Are we to trust these testers? First of all, you should never expect to see PTRs and other forms of player testing for all new features and announced content, but nobody arr craib has said that there will not be PTRs or other forms of public testing for something as massive as PvP content.
It is commonplace for most game developers (including Blizzard) when planning an external player test, to do internal testing first to see if the new content live up to the design goal. If it does not, then the content must be reworked. But as soon as the internal tests shows that things look to be working as they are supposed to, that is when we make the content available for external player testing to see if the content is truly working as intended. arr craib
The Team Deathmatch arr craib mode did not live up to the design goal during internal tests, and it must therefore be reworked. Does that mean PvP in Diablo III has been scrapped? No, but PvP may need to take a different form than a Team Deathmatch mode, and that was what the PvP blog was about.
i’ve spent a lot of time on feedback how Diablo 3 can be a better game, please – could you at least look and see whether it’s worth to pass that feedback to developers? Please trust me when I say that we are forwarding player feedback to the developers all the time, and especially constructive feedback from excellent threads such as the ones you have linked to
Én teljesen egyetértek arr craib Matthew-val! arr craib A Blizzard-ot arr craib nem ilyennek ismertük meg. Ennél sokkal többet is ki tudnának hozni magából, de úgy tűnik, mintha szándékosan nem akarnák ezt! A PVP Blogot is úgy harangozták be, mintha valami hatalmas fejlemény történt volna, erre kiderült, hogy még koránt sem történt semmi. Ugyanis nem ecseteltek semmit, csak ment a magyarázkodás, hogy ez nem jó, az nem jó. A WoW az első, az áll mindenek felett! Nyilván nem akarnak konkurenciát házon belül és lehet emiatt húzzák-halasszák a Diablo 3 tökéletesítését, vagy csak szimplán nincs elegendő emberük minden címhez. Ki tudja… De ha normál arr craib ütemben haladna minden, nem kéne ekkora űrt kitömni a patchekkel.
[reply]@Matthew (#48):[/reply]Alapvetően a november, december mindig is uborkaszezonnak számított. November eleje körül jött ki a Q3-as beszámoló, után a Q4 pedig valamikor február körül fog kijönni, így ez a november/ december, a nagyobb projekteknél, a blizznél, főként holtidőszak, ezt lehetett érezni a wow-nál is, nem csak a diablónál.
[reply]@laccerado (#47):[/reply]Ez nem érdeklődés fenntartás, ez potenciális arr craib ügyfélkör vesztés. Az információ csepegtetés nem azt jelenti, hogy 2 hónapig totál kuss van, aztán kijön 1 hír, hogy félév (vagy régebb óta) szerkesztett alproject – kuka, és majd jövőre lesz valami, talán.
Szerintem (bár továbbra sem vagyok játékfejlesztő), eleinte nagyon jól csinálta a Blizzard, arr craib bár az alapjáték hiányos volt, de leszámítva a bugokat szépen adagolta az infókat, 1.03, 1.04, 1.05… mindig volt mit olvasni, tette a dolgát, és ott lebegett a PvP lehetősége is 1.07-1.08 kör
No comments:
Post a Comment